Returnări

In cazul in care ati efectuat o comanda pe site-ul instalmen.ro si doriti sa o returnati, o puteti face urmand pasii de mai jos:

  1. Sa ne contactati intrand in contul de client sau prin formularul de contact, unde va vom ruga sa mentionati care sunt produsele pe care doriti sa le returnati si care e numarul comenzii. Va rugam sa aveti in vedere ca trebuie sa ne oferiti detalii despre modelul produsului/produselor achizitionat(e), data achizitiei, precum si motivul returului, care poate fi faptul ca v-ati razgandit si nu mai doriti produsele sau faptul ca nu ati primit produsele pe care le-ati comandat;
  2. Dupa ce veti primi confirmarea noastra ca sunt indeplinite conditiile de retur, veti putea trimite prin curier produsele. In acest caz, va rugam sa aveti in vedere ca taxa de ramburs va fi achitata de catre noi daca returnarea comenzii are drept cauza o comanda gresita, sau de catre dumneavoastra, daca returnarea comenzii se datoreaza faptului ca v-ati razgandit;
  3. In momentul in care produsele returnate vor ajunge la noi, le vom verifica integritatea si va vom restitui contravaloarea comenzii.

Reguli importante in cazul returului

  • Produsele vor fi returnate in ambalajul original si nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. De asemenea, acestea trebuie sa fie trimise catre noi impreuna cu toate accesoriile si documentele de achizitie (factura/ bon fiscal).
  • Pentru comenzile achitate cu cardul, oferim posibilitatea returnarii contravalorii produselor in maxim 30 zile de la confirmarea returului, urmand sa primiti suma aferenta, pe acelasi card utilizat pentru tranzactia initiala.
  • In cazul comenzilor care au fost achitate cu numerar la livrare (plata ramburs), este necesar sa ne oferiti un cont IBAN care va fi utilizat pentru returnarea sumei achitate. Va rugam sa aveti in vedere ca exista o perioada de procesare a solicitarii de minimum 15 zile lucratoare, necesara pentru corelarea platilor dintre partile implicate (vanzator, curier, client).

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de instalmen.ro beneficiaza de o perioada de garantie cuprinsa intre 12 si 60 luni, conform legislatiei in vigoare.

Garantia produselor este asigurata de catre producator in baza bonului sau a facturii fiscale.

Spin Com-Exim va asigura garantia directa doar pentru produsele comercializate sub brandurile Spin, Odosun sau Delight.

Pentru restul produselor comercializate, garantia este asigurata de catre fiecare producator, in baza bonului sau a facturii fiscale. In acest caz, puteti lua legatura direct cu producatorul respectiv sau prin intermediul reprezentantului nostru. Mentionam ca, daca veti opta pentru aceasta varianta, timpul de solutionare poate fi mai lung.

Puteti obtine formularul de garantie si in format electronic daca ne scrieti la adresa: mailmag@spincomexim.ro sau folosind formularul de contact.

Certificatul de garantie este un document care ii garanteaza cumparatorului ca, in cazul unui

viciu de fabricatie, aparut insa in conditii de respectare a parametrilor optimi de folosire a produsului, acesta va fi remediat sau dupa caz inlocuit, in perioada de garantie care a fost acordata. Constatarea defectiunilor se va face de catre producator.

Precizam totodata ca reparatia sau inlocuirea produselor defecte, aflate in garantie, se va face in termen de 15 zile de la solicitarea consumatorului.

Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

  • Ne puteti contacta printr-un email la mag@spincomexim.ro sau prin formularul de contact, daca produsele fac parte din brandurile mentionate mai sus, si oferirea detaliilor despre modelul produsului achizitionat, data achizitiei, si, daca este posibil, trimiterea unei fotografii cu produsul defect. Daca produsul face parte din portofoliul unui alt brand, puteti contacta direct respectivul producator, urmand aceiasi pasi explicati aici;
  • Daca defectiunea nu se poate constata din detaliile primite de la dumneavoastra, produsul trebuie adus/trimis in centrul de service din *Ilfov, Afumati, Sos. Bucuresti Urziceni 16-31 sau la reprezentanta respectivului producator;
  • La momentul primirii in service, produsul va fi verificat de catre un reprezentant al productorului si, daca se constata ca are un viciu de fabricatie, producatorul va remedia sau schimba produsul;
  • Produsul reparat/inlocuit va putea fi ridicat gratuit din centrul de service sau va putea fi livrat prin curier, situatie insa in care costul livrarii va intra in responsabilitatea dumneavoastra.

Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre conditiile Returului si ale Garantiilor oferite, inainte de a efectua o comanda, va rugam sa ne contactati la 0729 801 800 sau prin intermediul formularului de contact.

Va multumim!

Echipa instalmen.ro

Informaţii despre comandă


Informaţii despre produs și motivul de returnare

Am citit și sunt de acord cu Livrarea marfii